Aktuellt datum och tid: 19 nov 2018, 12:38

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Ny tråd Svara på tråd  [ 347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 sep 2008, 15:28 
Formel Ford förare
Formel Ford förare

Kan vara värt den evinnerligt långa väntan på Steam, om det stämmer att de som förhandsbokade Evo, får STCC expansionen som kompensation gratis. :!:

Men, det är en låååååång väntan och ingen information att få i sikte heller någonstans, vare sig om release eller en riktig bekräftelse på kompensation.........ynkligt tycker jag. :?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 sep 2008, 18:45 
Veteran
Användarvisningsbild

Information verkar inte vara Steam-gängets grej. :)

Pixel Perfomance Racing #17
IRL Karting

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 sep 2008, 21:37 
Formel Nissan förare
Formel Nissan förare
Användarvisningsbild

Snarare är det nog så att Simbin inte har haft nån vidare marknadsföring för varken GTR Evo eller STCC...tycker mig inte ha sett ett smack om nåt av dem förutom en handfull screenshots på olika hemsidor innan det helt plötsligt var en vecka eller så till release.
Satt och tänkte att de skulle smälla på ordentligt med reklam för spelen när det började komma närmre release men jag tycker både STCC och GTR Evo har passerat i det närmaste obemärkt om man jämför med Race 07...fast sen så är det ju också inte "riktiga" fullversioner"
Men det är lite konstigt med info där.
T.e.x så sade många andra hemsidor att releasen av STCC the Game var den 19 september, medans det officiella sidan för spelet fortfarande säger "Autumn 2008 in Scandinavia". Kanske är lite petig men det känns som att det är lite konstig marknadsföring när man struntat i att annosera på steam förens release dagen, och inte använder den officiella hemsidan till att ge information utan istället sprider info till andra hemsidor.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 sep 2008, 21:45 
Formel Nissan förare
Formel Nissan förare

första dagen med stcc , det var skitkul :D
vi rajsade runt knutstorp, och det var precis så skruvat det kunde bli
.Spelet har snygga och tajta banor, har dock bara kört 3 än så länge.
Grymt detaljerat och coola bilar, kan rekomendera detta liret för alla fans av wtcc gamet. Jag tycker detta tillägg är bättre än gtr evo, just pga av bra banor. GTR EVO är också bra fast på ett annat sätt. Tycker det blir tajtare racing med wtcc/stcc bilarna. Dags o sova fast jag vill egentligen ut på banan igen :roll:

// Kimmo Tuisku

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 sep 2008, 22:08 
Veteran
Användarvisningsbild

Joule413 skrev:
Snarare är det nog så att Simbin inte har haft nån vidare marknadsföring för varken GTR Evo eller STCC...tycker mig inte ha sett ett smack om nåt av dem förutom en handfull screenshots på olika hemsidor innan det helt plötsligt var en vecka eller så till release.
Satt och tänkte att de skulle smälla på ordentligt med reklam för spelen när det började komma närmre release men jag tycker både STCC och GTR Evo har passerat i det närmaste obemärkt om man jämför med Race 07...fast sen så är det ju också inte "riktiga" fullversioner"
Men det är lite konstigt med info där.
T.e.x så sade många andra hemsidor att releasen av STCC the Game var den 19 september, medans det officiella sidan för spelet fortfarande säger "Autumn 2008 in Scandinavia". Kanske är lite petig men det känns som att det är lite konstig marknadsföring när man struntat i att annosera på steam förens release dagen, och inte använder den officiella hemsidan till att ge information utan istället sprider info till andra hemsidor.

STCC har promotat STCC-spelet hela året, det är STCC som är beställaren av spelet. Sen finns det ju alltid en begränsning i marknadsföringsbudgets.

Ang. ev. kompensation till de som förhandsbokat GTR Evo - är inte det allra enklaste bara att maila och fråga om det kommer att ske? Det enda som finns hitills är ju något slags meddelande på STEAM som inte nämner STCC i ord.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 24 sep 2008, 22:21 
Formel Nissan förare
Formel Nissan förare
Användarvisningsbild

Jo, men för de som inte bor i Sverige så kan man ju inte säga att det har varit mycket info om spelet. Själv kan jag inte heller säga att jag har fått veta särskilt mycket om det mer än att det skulle komma 19 september.
Sen när sidan släpptes fanns ju bil/ban listor med men ingen trailer eller liknande. Och om spelet promotades genom STCC hela året så har väl det mest varit på plats vid tävlingarna då? Kan säkert vara så att jag letat på fel ställen också.
Nu känner man sig rätt så gnällig av sig, och det är man nog... :roll:
Det viktiga är ju ändå att spelet blev släppt, och det verkar ju vara en riktigt bra sim :)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 25 sep 2008, 07:43 
Veteran
Användarvisningsbild

Ola skrev:
Ang. ev. kompensation till de som förhandsbokat GTR Evo - är inte det allra enklaste bara att maila och fråga om det kommer att ske? Det enda som finns hitills är ju något slags meddelande på STEAM som inte nämner STCC i ord.

Jag har mejlat dem förut men inte fått svar.
Nyss testade jag att mejla till SimBin (sales) och fick följande auto-svar:
Citera:
This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

sales@simbin.com
mailbox is full: retry timeout exceeded

:D

Nu ska jag försöka kontakta Steam (igen).

IRL Karting

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 25 sep 2008, 14:50 
Formel 3000 förare
Formel 3000 förare
Användarvisningsbild

Har kört STCC dom bilarna som tilltalade mig var Camarocup-bilarna . Det var pga av dom och de svenska banorna jag införskaffade STCC .Känner att en serie med dessa bilar vore ett hett alternativ för mig .Vet inte vad det är med STCC/WTCC bilarna som inte tilltalar mig nåt större :?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 25 sep 2008, 14:57 
Legend
Användarvisningsbild

(AR)Lillis skrev:
Har kört STCC dom bilarna som tilltalade mig var Camarocup-bilarna . Det var pga av dom och de svenska banorna jag införskaffade STCC

Gott o höra kunde nästan gissa att du skulle gilla dom :) , nu väntar jag bara på att mina PPR-bröder som älskar att åka brett ska ha det på sin dator med :wink:
Jag vet att det finns dom som stått o klämt på spelet i butik , men inte vågat ta steget än , men det kommer , det kommer :)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 25 sep 2008, 17:00 
Veteran
Användarvisningsbild

Brack skrev:
Nu väntar jag bara på att mina PPR-bröder som älskar att åka brett ska ha det på sin dator med :wink:
Jag vet att det finns dom som stått o klämt på spelet i butik , men inte vågat ta steget än , men det kommer , det kommer :)

Jag bara älskar att sladda så Camaro-härkarna finns definitivt på min att göra-lista! :)

IRL Karting

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 25 sep 2008, 17:03 
Formel 3000 förare
Formel 3000 förare
Användarvisningsbild

Utgången på kurvan efter Mantorprakan är riktigt skön att hänga ut bakändan i :P Kan ställa upp den ett bra tag där

SSR-TCC Div. 1

24H Spa Kolding 2008

"Man skall behandla folk som man själv vill bli behandlad på banan" - Nåt ur Bibeln

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 25 sep 2008, 17:56 
Formel 3000 förare
Formel 3000 förare
Användarvisningsbild

Brack skrev:
(AR)Lillis skrev:
Har kört STCC dom bilarna som tilltalade mig var Camarocup-bilarna . Det var pga av dom och de svenska banorna jag införskaffade STCC

Gott o höra kunde nästan gissa att du skulle gilla dom :) , nu väntar jag bara på att mina PPR-bröder som älskar att åka brett ska ha det på sin dator med :wink:

Mm härliga bilar 8) Det kanske vore najsit att köra dom nästa vända efter (AR)V8 Supercars är slut . :D

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 25 sep 2008, 18:03 
Veteran
Användarvisningsbild

Nej för fan - ersätt inte V8 Supercar med Camaro!!!!

Gärna Camaro men INTE på bekostnad av V8 Supercar. Det är som att gå från ... nej det är exakt som att gå från riktig racing till folkrace.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 26 sep 2008, 14:51 
Veteran
Användarvisningsbild

Var inne i Jönköping i morse på ett läkarbesök och då det drog ut på tiden så passade jag på att besöka Elgiganten och införskaffa ett ex av STCC.
Orkade inte vänta på Steam längre, då jag dessutom bara pyntade 186:- för Evo så tror jag inte att jag kommer att få det gratis iaf.

Märkligt nog hade inte Elgiganten några framme så jag frågade en mupp där och då gick han ut på lagret och hämtade ett ex :shock: .

Undrar varför de inte ville ha dom framme....

STES Season 3 Champion
STES Season 4 Champion

Inläggsrubrik:
InläggPostat: 26 sep 2008, 14:54 
Formel 3000 förare
Formel 3000 förare
Användarvisningsbild

Inte konstigt att "sporten" inte växer om det är så snål marknadsföring...

SSR-TCC Div. 1

24H Spa Kolding 2008

"Man skall behandla folk som man själv vill bli behandlad på banan" - Nåt ur Bibeln

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme